Monday, March 9, 2009

Tanjung Hantu



Dua tiga hari lepas......aku dikunjungi oleh seorg sahabat lama Tok KL, yg sudah agak sekian lama tak balik ke Manjung. Perancangan telah kami buat melalui massanger beberapa hari yg lepas. Kami bercadang utk ke Tanjung Hantu pada 8.3.2001......atas jemputan seorg sahabat utk bermalam di sana. Tapi apakan daya, mungkin tak ada rezeki, kami tak jadi pergi. Sahabat yg berjanji utk bermalam di sana tidak dapat di hubungi........kesian juga aku kat Tok KL sbb dah buat persedian.......
Tapi tak apa la mungkin ada hikmahnya..............Lain kali kita pi ye Tok.......kita plan bagus-2 nya........

4 comments:

ketualanun said...

paktam..

tok buat persiapan untuk pi treking le. ke tanjung Hantu tu satu option yang bagus. tapi kan satu hari tu hingus tok penuh meleleh. mana larat nak nak pi mana mana. mungkin itulah penyebab asalnya.

apa apa pun, pak tam cerita lah lagi pasal tanjung hantu ni. berapa banyak hantu ada, ada berapa jenis hantu yang tinggal sana dan sebagainya.

Pak Tam Manjung said...

Ooooo ya ka.........tak pa lain kali kita p na........kalau nak cite bab Tanjung Hantu..........3 hari 3 malam pon tak abis..........lebih baik p tengok sendiri baru best.........

Ishak Ismail said...

Best pak tam mandi hujan awal pagi kat TH.

水煎包amber said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社